EduForum EduForum - forum maturzystów i licealistów
Liceum, matura, studia ? - edu forum Twaina

Witamy na forum edukacyjnym Marka Twaina - pomocna dłoń w świecie nauki

Liceum, matura, studia? - dyskusje, pytania, porady.


Dołącz do grona edu forum - Zapraszamy!   Nie masz konta? -> Rejestracja

  Najczęściej szukane zagadnienia na forum:

              arkusze maturalne  Arkusze maturalne - Maj 2010

              Matura forum  Matura

              Student forum  Studia

              Matura forum  Poradnik maturzysty



Dieta - zdrowe odżywianie
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Edukacyjne Forum Dyskusyjne Marka Twain'a Strona Główna -> Sport i zdrowie
Autor Wiadomość
arfa22



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 11

PostWysłany: Sro Paź 07, 2009 9:54 pm    Temat postu: Dieta - zdrowe odżywianie Odpowiedz z cytatem

Postanowiłem napisać jeszcze jeden temat tutaj prosiłbym porad dotyczących diety.Wymiary 177cm 76kg wagi brzuch 89cm biceps34cm wiek 26lat.Najbardziej chodzi mi o zdrowy tryb jedzenia.Napisze może wpierw plan dnia.

a)dni w których mam siłownie przebiegają identycznie pon środa piątek
-6-7 a6waidera
-7 śniadanie ( tutaj prosiłbym o wymienienia jakiś możliwości co jeść czy np ciemne pieczywo , jajka gotowane czy lepiej jajecznice czy może też płatki jakieś na mleku)
-8-16 praca siedząca
-12 w międzyczasie koło 12 mam drugie śniadanie ( co by tutaj można jeść? ) (do tej pory jadłem 4 skibki chleba z żółtym serem lub salami plus jabłko i jogurt)
-16:30 obiad ( z reguły jem surówka plus ziemniaki plus kurczak , ewentualnie spaghetti , kasze, ryże, filety) (co by tutaj zmienić?) wiem że polecasz u innych osób ryby ale nie lubię ich jedynie filety.
-18-19:30 trening na siłowni
-19:30 - 20:15 aeroby trucht w tętnie 65-70% max tętna
po siłowni zawsze wciągam dwa banany.
-21:15 jestem w domu i jako że jest sporo po 18 staram się jeść mało np jogurt plus 3 marchewki lub następny banan lub jabłko

b) dni nietreningowe wtorek czwartek
-6-7 a6waidera
-7 śniadanie ( tutaj prosiłbym o wymienienia jakiś możliwości co jeść czy np ciemne pieczywo , jajka gotowane czy lepiej jajecznice czy może też płatki jakieś na mleku)
-8-16 praca siedząca
-12 w międzyczasie koło 12 mam drugie śniadanie ( co by tutaj można jeść? ) (do tej pory jadłem 4 skibki chleba z żółtym serem lub salami plus jabłko i jogurt)
-16:30 obiad ( z reguły jem surówka plus ziemniaki plus kurczak , ewentualnie spaghetti , kasze, ryże, filety) (co by tutaj zmienić?) wiem że polecasz u innych osób ryby ale nie lubię ich jedynie filety.
-17:30-19:00 angielski siedzenie
-21:15 jestem w domu i jako że jest sporo po 18 staram się jeść mało np jogurt plus 3 marchewki lub następny banan lub jabłko

c) sobota i niedziela tutaj mam całe dni wolne czasem idę na siłkę ale to wezmę jadłospis z innych dni.

d)Dodatkowo mam pewne suplementy , które nie bardzo wiem kiedy spożywać tutaj też proszę o rade kiedy i ile spożywać.
- na ochronę stawów jem do posiłku animal flex( miałem problem z stawem łokciowym dokładnie łokieć tenisisty)
- mam też jeszcze zamknięte białko syntrex matrix 2.0 chciałbym je spożywać maksymalnie raz dziennie.Nie wiem gdzie je w planie dnia spożywać
- i tutaj w drugim temacie napisałem szerzej gdyż nie wiem czy zakupić BCAA aminokwasy.


stosuje też od 4 miesięcy takie zasady jak całkowity brak napojów gazowanych ( pije zieloną herbatę , wode mineralną lub sok pomarańczowy w kartoniku), po 18 jem tylko trochę , w ogóle nie jem mcdonaldów hamburgerów lodów (ewentualnie wodne lub sorbet)cukierków czy nawet tortów do słodyczy mnie nie ciągnie.

Bardzo chciałbym abyś mógł uzupełnić dane jakie posiłki jeść w porach które wymieniłem wyżej w planie dnia, w dni treningowe i nietreningowe chyba że generalnie to będzie to samo.

jeśli chodzi o zapotrzebowanie to chyba mam przeciętne dla osoby ćwiczącej 3-4 razy w tygodniu przy uwzględnieniu że w pracy 8 godzin siedzę 76kg x 24 x 1,3= około 2400kcl

z góry dziękuje i pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
arfa22



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 11

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 10:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ułożyłem swoją propozyję na podstawie innych . Oraz mniej więcej chodzi mi aby bilans kaloryczny był na 0.
7 płatki owsiane lub jajecznica lub gotowane jajka plus 2 skibki ciemnego pieczywa z pomidorem
12 4 skibki ciemnego chleba + serek wiejski plus owoc( małe możliwości zrobienia ciepłego posiłku
16:30 główny obiad kotlet lub pierś z kury surówka zmiemniaki lub makaron lub ryż lub kasza
siłownia
20 : 30 białkowy szejk i banan

ewentualnie podczas pracy mogę spróbować rozbić posiłek o 12 na takie o 10 i 13 tylko że bym musiał jeść na zimno .( kolejki do pracowniczej mikrofali ) wtedy co by można jeść w takim rozbitym drugim śniadaniu?
z tego co wiem potrzebuje 2400kalori 76x24x1,3=1371,2
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
arfa22



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 11

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 1:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem jak się edytuje więc przeprasza ale napisze jeszcze jeden post .Wyżej źle obliczyłem zapotrzebowanie. gdyż 76x24x1,2(praca siedząca ćwiczenia 3 razy w tygodniu = 2188,8kcl a że bradziej bym wolał starcić oponke niż przybrać na masie to odrobine ujemny bilans chyba by był dobry 2100kcl aby jednak mała strata na tkance mięsnowej była
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
werych
VIP
VIP


Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1722

PostWysłany: Sob Paź 10, 2009 7:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I śniadanie:
płatki owsiane i jakieś białko, np 3 jaja

II śniadanie:
węgle, np. warzywa lub owoce + serek wiejski

obiad:
warzywa, 150g mięsa Smile

II obiad:
warzywo, owoc, kawałek białka, np. ryba

kolacja:
szejk białkowy, najlepiej białko wolnoprzyswajające

Oczywiście należy to dostosować do dni treningowych i nietreningowych.
Odżywki? Stawiam na białko i cyklicznie kreatyne.
_________________
Matura z biologii
Kulturystyka
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
arfa22



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 11

PostWysłany: Sob Paź 10, 2009 10:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o takie coś mi pasuje dzięki.Białko już mam także wszystko si dzięki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
werych
VIP
VIP


Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1722

PostWysłany: Nie Paź 11, 2009 8:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętaj o prawidłowym treningu Idea
_________________
Matura z biologii
Kulturystyka
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tekla62
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum


Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 599

PostWysłany: Wto Wrz 30, 2014 7:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dieta + trening + systematyczność. To sprawdzony sposób na sukces. Dodatkowo ja stosuję suplementy. Jest i9ch spory wybór http://www.i-apteka.pl/pol_m_Dieta-Odchudzanie-452.html , ale najważniejsza jak wspomniałam jest systematyczność.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
jovita



Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 36

PostWysłany: Sro Sty 14, 2015 10:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź sobie odżywki w sportshop, ostatnio robiłam tam zakupy z kodem rabatowym: http://rabatuj.pl/sport-shop/#!kupon4036
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
epita



Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 13

PostWysłany: Sro Sty 14, 2015 1:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

osobiście również się odchudzam i jem prawie normalnie, delikatna dieta, ale za to dużo ćwiczę, szczególnie bieganie sobie upodobałem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ada93



Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 1

PostWysłany: Pon Lut 23, 2015 8:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie dużo ćwiczeń, głównie Skalpel czyli program Ewy Chodakowskiej i Zumba Smile
_________________
http://www.vertebralia.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mirro
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum


Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 151

PostWysłany: Sob Lut 28, 2015 3:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiadomo, ze dieta dobrze dobrana jest bardzo wazna. Ale nie raz niestety sama dieta czlowiek nie schudnie;/ Trzeba sie wtedy jakos wspomoc - albo ruchem, albo jakims suplementem diety. Ja zaczynam wlasnie powrot do gry w kosza+bieganie wieczorne - zakupilem sobie Therm Line Fast
aby miec energie na to wszystko:) zobaczymy jakie beda efekty hehe
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Romka91



Dołączył: 03 Mar 2015
Posty: 2

PostWysłany: Wto Mar 03, 2015 10:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja byłam u trenera personalnego który ułożył mi dobrze zbilansowaną dietę i plan treningowy
_________________
http://glasshouse.com.pl/oferta/zabudowy-szklane
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
schmittek



Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 3

PostWysłany: Pon Mar 30, 2015 10:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wążne, aby w swojej diecie nie byly za dużo węglowodanów. Ja kiedyś przez węglowodany nie mogłem schudnąć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mevada



Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 1

PostWysłany: Pon Mar 30, 2015 1:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też mam dietę ułożoną przez dietetyka. Płacę 200 złotych za 2 tygodnie diety i są rewelacyjne efekty.
_________________
http://clpb.pgnig.pl/szkolenia/sieci-gazowe
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
wirginiaxx
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum


Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 229
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią Kwi 03, 2015 3:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A słyszeliście może o dostawa owoców Warszawa?
Słyszałam, że oferta jest kapitalna i robi furorę na terenie Warszawy i okolic.
Wyobrażam sobie codziennie codziennie rano na moim biurko stoi jabłko czy jakiś inny owoc Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Edukacyjne Forum Dyskusyjne Marka Twain'a Strona Główna -> Sport i zdrowie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Licea zaoczne | Katalog stron | Forum Edukacyjne | ViPcenter.pl | Arkusze maturalne
Odżywki, suplementy dla mózgu | Katalog Ciekawych Stron | Home.pl