EduForum EduForum - forum maturzystów i licealistów
Liceum, matura, studia ? - edu forum Twaina

Witamy na forum edukacyjnym Marka Twaina - pomocna dłoń w świecie nauki

Liceum, matura, studia? - dyskusje, pytania, porady.


Dołącz do grona edu forum - Zapraszamy!   Nie masz konta? -> Rejestracja

  Najczęściej szukane zagadnienia na forum:

              arkusze maturalne  Arkusze maturalne - Maj 2010

              Matura forum  Matura

              Student forum  Studia

              Matura forum  Poradnik maturzysty



Regulamin Forum Edukacyjnego Marka Twain'a

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Edukacyjne Forum Dyskusyjne Marka Twain'a Strona Główna -> Regulamin Forum - forum.liceum36.pl
Autor Wiadomość
ExVen
Site Admin
Site Admin


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 1112
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 12:36 am    Temat postu: Regulamin Forum Edukacyjnego Marka Twain'a Odpowiedz z cytatem

Regulamin Forum Edukacyjnego pod patronatem szkoły im. Marka Twain'a

    Użytkowników forum obowiązuje niniejszy regulamin, oraz indywidualne postanowienia lub zalecenia kierowane przez administratorów lub moderatorów.

    Forum powstało na potrzeby osób, które mają ochotę w miłej atmosferze porozmawiać na tematy związane z edukacją. Służy do zadawania pytań, wymiany opinii, doradztwa, spostrzeżeń etc. Inne, niezwiązane z tematyką zagadnienia można poruszać jedynie w działach do tego przeznaczonych.

    W celu uniknięcia zaśmiecania forum, obniżenia wartości merytorycznej i spamu należy przestrzegać kilku zasad, które ułatwią korzystanie z zasobów użytkownikom potrzebującym właściwej pomocy/rady/informacji.

1. Dodając temat postaraj się czytelnie wyrazić zagadnienie/przesłanie/problem, tak, aby nowy topic był wymowny i zrozumiały dla innych użytkowników. Nie powielaj tytułów - w przypadku klonów tematów i treści uprzednio omówionych, odpowiedzi nie będą udzielane, natomiast temat zostanie skasowany/przeniesiony.

2. Zakładając nowy wątek, sprawdź czy podobny nie został uprzednio poruszony na forum (opcja szukaj). Jeśli znajduje się w naszych zasobach, dopisz swoją wiadomość w istniejącym temacie.

3. Pisząc post czy topic, pisz małymi literami bez pogrubienia, w neutralnym dla wzroku kolorze (czerń), tak jak czynimy to w niniejszym regulaminie.

4. Kolorem czerwonym mogą się posługiwać tylko administratorzy forum.

5. Zanim wyślesz wiadomość dokładnie ją przeczytaj. Sprawdź, czy jest na temat i nie zawiera błędów, a także czy wnosi coś do dyskusji (wypowiedzi typu "zgadzam się", "hehe", "cooool!" etc. lub zawierające same emotikony - nie będą tolerowane). Jeżeli stwierdzisz, że wiadomość nie spełnia powyższych kryteriów - nie wysyłaj jej.
Podziękowania - notki w stylu "dzięki" itp. powinny być zamieszczane we własnej adnotacji z pytaniem lub przesyłane adresatowi na priv.

6. Treści postów powinny być ściśle dopasowane do tematyki działów, te, które wykroczą poza ramy, zostaną bezpowrotnie usunięte. Ponadto usunięciu z forum lub zamknięciu podlegają tematy, które wg oceny administratorów lub moderatorów odbiegają od dobrych obyczajów lub tematyki zakładek forum.

7. Nie tolerujemy spamu. Użytkownik nie powinien pisać dwóch lub więcej postów jeden pod drugim, w krótkich odstępach czasu, uznawane jest to za spam, więc warto przemyśleć to, co właściwie chcemy napisać.
Niedozwolone jest prowadzenie tzw. chatu na łamach forum, czyli rozmów prywatnych pomiędzy kilkoma osobami, odbiegających od założonego wątku. Forum jest na tyle bogate, że ze wszelkimi pogaduszkami niezwiązanymi głębiej z tematem można się przenieść do odpowiedniego działu bądź prowadzić je poprzez wiadomości prywatne.

8. Jeśli wykorzystujesz na forum artykuł lub fragmenty tekstu, którego nie stworzyłeś samodzielnie, zawsze na końcu podaj źródło lub autora.

9. Na forum zabrania się:
    • używania wyrazów i zwrotów uznawanych powszechnie za wulgarne,
    • obrażania innych użytkowników,
    • nawoływania do waśni na jakiejkolwiek płaszczyźnie,
    • świadomego wprowadzania innych osób w błąd,
    • umieszczania linków, zdjęć lub rysunków naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia),
    • umieszczania ofert sprzedaży i kupna prezentacji maturalnych oraz innych prac,
    • rejestracji i funkcjonowania pod więcej niż jednym pseudonimem,
    • cytowania innych fragmentów wypowiedzi niż te, do których się nawiązuje,
    • umieszczania tej samej informacji wielokrotnie,
    • umieszczania przesadnie długich podpisów oraz dużych grafik.

10. Uwaga! Forum nie jest katalogiem stron ani serwisem ogłoszeniowym, wszelkie próby umieszczania w działach forum linków promujących będą usuwane. Z bezpłatnych ogłoszeń mogą korzystać jedynie aktywni użytkownicy w dziale do tego przeznaczonym – Ogłoszenia, rynek & praca. Aktywny użytkownik, rozumiany jest jako osoba, która uprzednio uczestniczyła w dyskusjach w sposób zgodny z zasadami niniejszego regulaminu. Reklama na forum aukcji, sklepów i innych form zarobkowych bez akceptacji treści oraz wyraźnej zgody administracji jest zabroniona.

11. Wypowiedzi osób, które nie będą respektować regulaminu, zostaną usunięte z forum, natomiast ich autorzy dostaną ostrzeżenie. Każda z tych osób może otrzymać 3 ostrzeżenia - najpierw usuwamy posty, potem użytkowników - po tej ilości upomnień administrator wykluczy użytkownika z grona bez uprzedniego poinformowania. W drastycznych przypadkach może to nastąpić w trybie natychmiastowym. Osoby, których konto zostanie usunięte nie mogą korzystać z forum pod żadnym innym pseudonimem.

12. Jeżeli uznasz, że którykolwiek z postów, narusza lub łamie regulamin, poinformuj o tym fakcie administratora forum.

13. Każdy z użytkowników powinien sam z dobrej woli pilnować porządku na forum, wreszcie jest ono naszą wspólną strefą i ma służyć pomocą zarówno nam jak i innym.


Użytkownik rejestrując się akceptuje strukturę działania forum. Do każdego z działów dodatkowo może zostać utworzony regulamin pomocniczy, który zostanie podany do wiadomości w danym dziale.

Prosimy o przestrzeganie zasad i życzymy przyjemnego korzystania z zasobów forum, pozdrawiamy!


Wszelkie uwagi na temat regulaminu prosimy kierować do administratora, korzystając z systemu prywatnych wiadomości, lub na adres e-mail:

forum [@] liceum36 . pl

oczywiście adres piszemy łącznie (bez spacji), a małpkę bez nawiasu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Edukacyjne Forum Dyskusyjne Marka Twain'a Strona Główna -> Regulamin Forum - forum.liceum36.pl Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Licea zaoczne | Katalog stron | Forum Edukacyjne | ViPcenter.pl | Arkusze maturalne
Odżywki, suplementy dla mózgu | Katalog Ciekawych Stron | Home.pl